28 Ekim 2011 Cuma

kürt olmak

insanları tanıdıkça anlıyorum kürdüm ben demenin ne kadar zor olduğunu..Van depreminin bana öğrettiği acı bir gerçek güzel ülkemin güzel insanlarının eğitim cahili olduğu..Orada insanlar felekatle boğuşurken güzel batının kanına hasret kalmış yurdum insanının yaptığı yorumlar vücüdumun gerilmesine sebep oldu..neymiş "BDP'ye destek veren van halkı bunu hakketmişmiş"..sorarım o zaman size bu yorumu yapan yurdum insanının orada insanlar can derdindeyken askere polise saldıran teröristlerden ne farkı kaldı şimdi..
terör sadece silahla yapılmaz ey insan..
bu yorumları yapan ve bu yorumlara ortak olanda insanlık terörü işlemez mi sorarım size??
yıllarca insanların ırklarına yaptığımız hakaretleri görmedik..hala tek doğruyu kendimizin bildiğini sanıyoruz..
medeniyet denen şey tekrar doğduğunda bunun ilk ışıkları doğudan geldiğinde anlıcaksınız ki doğu aslında daha batı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder